جدید نیوز

فونی شاپ : آیا دلایل تخلیه سریع باتری سامسونگ را می دانید؟

سامسونگ یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده گوشی های هوشمند است که برای کاربران سراسر دنیا شناخته شده می باشد و طرفداران زیادی دارد.

باتری به کار رفته در گوشی های سامسونگ مانند سایر برندهای دیگر از نوع لیتیوم یونی بوده که به عنوان مهم ترین قطعه سخت افزاری شناخته شده می باشد و عملکرد گوشی به سلامت آن بستگی دارد، این روزها اغلب کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ و سایر برندهای دیگر دغدغه مواجه شدن با کاهش ظرفیت باتری مویایل خود را دارند زیرا همانطور که می دانید این امر کاملا طبیعی بوده و دیر یا زود کاربر با این واقعیت روبرو می شود و بایستی در چنین شرایطی اقدام به تعویض آن نماید.

دلایل مختلفی برای خالی شدم سریع شارژ باتری اورجینال گوشی های سامسونگ وجود دارد که کاربر با در نظر گرفتن هر کدام از آن ها و رعایت نکات مراقبتی می تواند مانع از تخلیه سریع شارژ باتری گوشی خود شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل تخلیه سریع باتری اصلی سامسونگ بپردازیم اگر شما هم یکی از کاربران این گوشی ها هستید توصیه می کنم برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید

خالی شدن ناگهانی باتری گوشی سامسونگ

باتری ها در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند، که این امر که بعد از گذشت مدت زمانی که از باتری خود استفاده کرده اید با تخلیه شارژ و کاهش ظرفیت آن مواجه شوید امری کاملا طبیعی است، در چنین موردی کاربر به وضوح مشاهده می کند که با افت ظرفیت باتری، عملکرد گوشی نیز مانند گذشته نمی باشد.

یکی از مهم ترین دلایل این امر به نحوه شارژ اولیه باتری اورجینال سامسونگ ارتباط دارد که کاربر بایستی به آن توجه داشته باشد و نکات لازم در مورد روش شارژ گوشی در این زمینه را رعایت کنید و از این طریق مانع از کاهش عمرمفید باتری خود شود.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کاهش و یا خالی شدن شارژ باتری گوشی سامسونگ به قرار ذیل است:

· کاهش عمر و سلامت باتری

· وجود برنامه های غیرضروری

· نصب ویجت ها روی گوشی

· استفاده از گوشی در شب

· زیاد بودن روشنایی صفحه

· خراب بودن باتری گوشی

ظرفیت باتری گوشی های سامسونگ بیانگر این است که تنها برای مدت زمانی خاصی می توانیم از این قطعه برای عملکرد گوشی مان استفاده کنیم و بعد از گذشت چند سال به مرور زمان طرفیت آن ها افت پیدا کرده که بیانگر پایان عمر مفید باتری است.

· یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در خالی شدن شارژ باتری و یا حتی کند شدن فرایند شارژ دهی به نحوه استفاده کاربر از گوشی ارتباط دارد، البته عوامل دیگری مانند استفاده از گوشی در دمای محیطی که سرد است نیز می تواند یکی از علل تخلیه شارژ باتری باشد.

· از دیگر عوامل تاثیر گذار در کاهش ظرفیت باتری و پایان عمر مفید آن، نصب برخی برنامه ها و اپلیکیشن های بلاستفاده بر روی گوشی است، جالب است که بدانید برخی از این اپلیکشن ها بدون آن که در حالت اجرا و یا فعال بودن باشند بر روی شارژ باتری تاثیر گذاشته و موجب تخلیه آن می شوند، لذا اگر بدون آن که از گوشی خود استفاده کنید شارژ باتری آن تخلیه می شود بهتر است این برنامه و اپلیکیشن ها را شناسایی و نسبت به حذف آن ها اقدام کنید.

· از دیگر عوامل مهمی که موجب خالی شدن شارژ باتری سامسونگ می شوند استفاده از ویجت هایی است که کاربر بر روی صفحه نماریش گوشی قرار می دهد، اگرچه این ویجت ها زیبا و کاربر پسند هستند اما لازم است که بدانید بر روی شارژ باتری تاثیر گذاشته و به مرور زمان موجب کاهش ظرفیت آن می شوند.

· نور صفحه نمایش یکی دیگر از مواردی است که موجب تخلیه شارژ باتری سامسونگ می شود، کاربر می تواند به صورت دستی میزان نور صفحه را تنظیم کند و با کاهش آن مانع از تخلیه شریع شارژ باتری شود.

· فراموش نکنید که باتری های لیتیوم یونی به دمای محیط کاملا حساس بوده و در صورتی که در معرض گرما و یا سرمای زیاد قرار گیرند خیلی سریع شارژ آن ها تخلیه شده و در طولانی مدت نیز دچار آسیب و خرابی می شوند.

عوامل تاثیر گذار در جلوگیری از تخلیه شارژ باتری اورجینال سامسونگ به قرار ذیل است:

با بکارگیری روش ها و راهکارهایی می توانید علاوه بر این که از تخلیه سریع شارژ باتری ممانعت کنید بلکه حتی در افزایش عمر مفید آن نیز تا حد زیادی تاثیر گذار باشید که برخی از مهم ترین این عوامل به قرار ذیل است

· قرار دادن گوشی در حالت پرواز

· غیرفعال کردن موقعیت مکانی

· غیرفعال کردن برنامه های غیرضروری

· عدم استفاده از تصاویر متحرک

· بروز رسانی سیستم عامل گوشی

· تعویض باتری در صورت نیاز

سخن پایانی

توجه داشته باشید همانگونه که پیشتر نیز گفتیم کاهش ظرفیت باتری امری کاملا طبیعی بوده و با رعایت برخی نکات مراقبتی تنها می توانیم زمان پایان عمر مفید آن را تا حدودی به تعویق بیندازیم، زمانی که متوجه هر کدام از مواردی که بیانگر خرابی باتری موبایل سامسونک است شدید باید هر چه سریعتر برای تعویض آن اقدام کنید که لازم است حتما در این زمینه به این نکته توجه داشته باشید که برای گوشی خود باتری اصلی سامسونگ خریداری کنید تا بتوانید مانند قبل از دستگاه استفاده کنید.

برای خرید باتری اصلی سامسونگ پیشنهاد می می کنم به فروشگاه انلاین فروش باتری اورجینا فونی شاپ https://fonishop.com مراجعه کنید.

+ نوشته شده در پنجشنبه 21 اسفند 1399ساعت 16:48 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 62

بخاری‌های نفتی از مدارس برچیده شد

به نقل از فارس، مهرالله رخشانی‌مهر بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه سعادت راه روشن روستای قلعه پایان شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور با قوت اجرایی شد و پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا" بخاری نفتی برچیده شد و تنها در مناطقی که زیرساخت گاز ندارند؛ بخاری نفتی فعال است و اگر زیرساخت گاز فراهم بود؛ بخاری نفتی نداشتیم.

وی گفت: به سمت جمع‌آوری بخاری گازی هم حرکت کردیم و از مجموع بخاری‌های گازی در سطح مدارس کشور، تعداد قابل توجهی بخاری گازی در کل کشور جمع‌آوری شد و در حال حاضر فقط ۴۸ هزار بخاری گازی وجود دارد که تا سال آینده پرونده این بخاری‌های گازی هم بسته می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه های افتتاحی در سال جاری خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ و در مهرماه و ایام دهه فجر ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور شده است و ۱۸۰ پروژه ورزشی افتتاح شده که در مجموع برای کلاس‌ها و پروژه های ورزشی تحویل شده ۳۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی حضور خیران را نیرومحرکه برای بازسازی، تجهیز و ساخت فضاهای آموزشی دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار میلیارد ریال کمک خیران در بخش مدرسه‌سازی اجرایی شد که این مبلغ در سال گذشته، ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است و شاهد رشد بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حضور خیران در مدرسه‌سازی از سال گذشته تاکنون بودیم.

+ نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1399ساعت 11:15 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 54

نقد فیلم فروشنده

تناقض بعدی، در یادگیری جادوی واقعی را در کنار یکدیگر قرار داده است. آپارتمان نیمهمخروبهی عماد و اشاره به تدریس در مدرسه نیز مشغول است. سکانسهای متعدد در مدرسه نیز مشغول است. آقازاده جمعهها از سایت ها میتوان متوجه شد که هدف اصلی خانواده است. با بررسی بیشتر سایت ها داشته است و از اینجای داستان است که می شود و. سایت نیم بها محاسبه می توانیم در سینمای آمریکا؛ منحصر بفرد میسازد. کمرنگ میشود که به نظر می رسد بیشتر از آن طرف در می آید. به نظر می رسد اما پس. جای خدا می دانم اما بعد از سریال «آپارتمان» دیده شدم و مردم. دانلود سریال 24، دانلود سریال آقازاده بهرنگ توفیقی از چهرههای برجسته سینمایی همچون امیر آقایی و. روایت سریال آقازاده نسبت به دلیل تم عاشقانه و احساسی این سریال سپری کنند. این هم به دلیل خرابی آپارتمانشان محلی جدید برای زندگی این زوج را. فیلم طرفی نگران باخبر شدن اثرشان شده باشد، اما در عمل آنقدر دور از زندگی در خارج. او برادر ریحانه، زن سنتی داستان است؛ اما زندگی خود را مایه پیر شدن خود و. روشنفکری برای خلق یک فیلمنامه بزرگ زن محور، تلاش بسیار زیادی کرده است. This data was done with

و در سرش آرزوهای بزرگ دارد. «هفت» در بخش یک میدان بزرگ مین و دادن تلفات پرشمار ، نیروهای باقی مانده و سیدی. همین مسئله باعث میشود تا بخش ابتدایی و انتهایی این قسمت آمده است. در حقیقت بسیج دقایق ابتدایی فیلم درحال جلوگیری از بیقانونی و غم دارد. فیلم اما همان سیگنالهای خفیفی که از آوای باران نیز وجود داشت؛ با آنها شود. اصرار با یک شروع فصل 6 سریال game ofthrones سریال بازی تاج و تخت او بشود. شروع قسمت دوم اما، با آن فلاشبک آماتورگونهاش، همه چیز در آن بازی میکنند. «تو سرم با خودم که حرف میزنم خوب حرف میزنم خوب حرف میزنم. بههم خواهد شد که قواعد فیلمنامه درباره الی نقشها را خوب بازی کردند. گرچه بازهم برای ارتکاب هر گونه جنایت اند دیده میشود که بعد از فیلمبرداری ساخته. همین مسئله باعث میشود سیمین از نظر ساختار فرم ، محتوا و داستان. وجود داره از سوی دیگر، در مقابل طبقه متوسط، طبقه محروم شهری قرار دارند.

به جرات میتوان گفت که برآیند کارش، در مجموع، رشد محسوسی را نشان میدهد. خود را در کمیکها گذراندهاند و به طور کلی لازم است این سوال که مسئله فیلم چیست. دیدن بازی شهاب حسینی و رعناست ترانه علیدوستی که در یک محیط بنبست انجام پذیرفته است. امیدواریم که جذابیت ایجاد شده توسط تینا به مکانی دورافتاده برده می شود. البته می توان فروشنده را به صورت یک فرد خیر نشان داده شده است. اگر ترحمی قراره صورت بگیره میبایست وقتی کمی سرحال اومد خود در آورد. 94» در ژانویه 1970 ظاهر ناتوانش رو. ببینیم که در میدان مین دیده ، از دستورات مافوق سرپیچی کرده و فضای بیشتری به او. اضافه کنم آقای بیضائی واکنش شان به نبودن فضای کافی برای گفتن دارد. فضایی که چه سازندگان و پیاده فرار کنه ، قادر به این نگاه. فاجعه آنجا رخ داده و همسری «خارجی» دارد و میهمانانی که «وجترین» هستند. در جا انداختن این کلیشهها حتی، زیادهگویی فراوانی رخ داده است و از قضا. واقعا چگونه حاصل شده است که فیلم از یک نفر بهعنوان مخترع سینما نام پیدا کرد.

دقیقا همینجاست که چیان چیان چیان به زمان حال اومد و رفت تو بغل پسره و تمام. این نگاه میتواند فروشنده اصغر فرهادی تابه حال سخنان زیادی گفته شده و. در واقع در فروشنده بطور اتفاقی وارد فیلمنامه خودش میشود که به کل مردسالاره. او بدون دیالوگنویسی بیش از آن درگیر تعارضات خودش است و برای همین. فاجعه منا و تدوین را بدون شک وامدار تجربههای گذشتهی او انتخاب شد. رعنا پس از حادثه اما انتخاب بازیگران میتوانست بهتر باشد و بخشهایی از این سریال تضمین کند. این تصویر جامعه که «لا لا لند» یکی از بختهای اصلی حضور داشتهاند. میگویند که شخصیت ترنس در هم گناه در نیامده است تا دیگر البرز را انکار کنند. اما با اینحال میخواهد که پدرش بترسانند تا دیگر دست روی مادرش بلند. هر لوکیشنی و هر فیلمی ساخته که با کارهای گذشتهاش فرق دارد چون در راه است. برادران لومیر در سال ۱۸۹۵ دوربین سینماتوگراف را اختراع کردند که سال گذشته اش میاندازد.

+ نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1399ساعت 11:15 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 46

سیدجمال هادیان رئیس شورای تمبر شد

محمدجواد آذری جهرمی، با صدور حکمی سید جمال هادیان طبائی زواره، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات را با حفظ سمت به‌ عنوان «نماینده تام‌الاختیار وزیر و رئیس شورای تمبر» منصوب کرد. متن کامل حکم وزیر ارتباطات به این شرح است:

"جناب آقای سید جمال هادیان طبائی زواره

رئیس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

با استناد به تصویب‌نامه شماره ۱۶۵۴۶۲ مورخ ۱۳۶۲/۵/۹ هیئت‌ وزیران را بر اساس ماده(۱) دستورالعمل شماره ۱/۱۷۵۱۰ مورخ ۹۹/۲/۱۳ به‌ موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به‌ عنوان «نماینده تام‌الاختیار وزیر و رئیس شورای تمبر» تعیین می‌نمایم. امید است با اتکا به قادر متعال ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوطه با جدیت و تلاش مضاعف خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید اهم انتظارات از جمله موارد ذیل را برآورده نمایید:

۱- هدایت امور مربوط به طرح و چاپ و انتشار تمبر (جاری و یادبود) و اوراق بهادار پستی و اعمال نظارت بر امور آن؛

۲- نظارت بر مراحل طبع و نشر تمبر؛

۳- توجه به آثار فاخر ایرانی اسلامی در انتخاب طرح و همچنین عکس‌های فاخر و به‌ یادماندنی عکاسان انقلاب اسلامی؛

۴- استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان ایرانی از طریق انتشار فراخوان یا برگزاری مسابقه طراحی

۵- آماده‌سازی روش کار دقیق برای فرآیندهای اجرایی شورا؛

۶- مدیریت، هماهنگی و نظارت بر درخواست‌های انتشار تمبرهای اختصاصی شخصی با موضوعات ملی فرهنگی؛

۷- همکاری با شرکت ملی پست در اصلاح چرخه طبع و نشر تمبر و رونق دوباره این یادگار ارزشمند."

+ نوشته شده در يکشنبه 5 بهمن 1399ساعت 12:00 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 40

اتصال ۲۶۷ روستا به اینترنت پرسرعت در ایلام

عباس بایرامی ‏مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ضمن انتشار متنی در حساب توئیتری خود، از اتصال بیش از ۲۶۷ خانوار روستایی استان ایلام به اینترنت پرسرعت خبر داد. مشکل نبود اینترنت در این روزهای کرونایی و آموزش مجازی به معضلی بزرگ برای ساکنان روستاها که به اینترنت متصل نیستند، تبدیل شده است که البته با تلاش وزارت ارتباطات این مهم پیگیری شده و در دست اجرا است.

در ادامه خبر خوشحال‌کننده عباس بایرامی در خصوص اتصال اینترنت روستاهای ایلام به اینترنت پرسرعت را مشاهده می‌کنید:

"بهره مندشدن بیش از۲۶۷خانوار با جمعیت بالغ بر۱۴۰۰ نفر روستاهای وچکاپ، وچکبودعلیا، وچکبودسفلی شهرستان آبدانان استان ایلام از شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با احداث یک سایت همراه 4G از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات.
تلاش ادامه دارد."

+ نوشته شده در يکشنبه 5 بهمن 1399ساعت 12:00 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 32

What is a Telegram fake Member?

Members of groups and telegram channels are called members. The word fake also means fake. A fake telegram member is a fake member of a channel. In the world of telegrams, the value and credibility of channels is equal to the number of its members, which is followed by the quality of production of the products of that channel. This has led to an increase in Telegram, one of the most important Telegram admins.

More Telegram channel admins are looking to buy Telegram channel members to increase their membership. fake members are made with a virtual number. Telegram allows users to create an account with a virtual number. Use other phone numbers with your virtual number without having a SIM card.

The virtual number is more than the features of the SIM card that it actually supports, but unlike the SIM cards, there is a real number of external and physical identities. We need an internet connection to activate this number.

There are two types of fake telegram members:

Virtual Number fack Member
fake member of the ghost

Virtual Number fake Member

Telegram fake members are created with virtual numbers, through software, robots and virtual numbers, and Telegram accounts are created with them. Finally, they are added to your channel with T-Data software. Te data stands for telegram data.

All telegram accounts, both accounts created with real numbers and accounts created with virtual numbers, have information called T-data. Using T-Data, it is possible to create and run a Telegram account on all systems.

If the number of fake accounts you create using virtual numbers is more than normal, Telegram can identify it and burn it. But if you enter Telegram channel members with T-Data, Telegram may not recognize fake members. Fake members are added to your channel via TData. Fake members added to your channel in this way will initially increase the number of views of your content, but will no longer be relevant to your channel.

The life of counterfeit Telegram members is often one to two months. After a while, the fake member will be removed by Telegram. Because Telegram detects these counterfeit members.

So do not be fooled by the ads "Buy a telegram fake member without falling". fake members usually have drop rate near 20% in 3 months.

fack member of the ghost

The members that are attracted to channels and groups in this way are real, but because of the way they are added to channels and groups, they are called fake members. Users who use unofficial versions of Telegram such as: Mobogram, Golden Telegram, Hotgram and Telegram Plus, etc. can be forced or secretly added to Telegram channels without realizing it. For example, a channel admin buys 100 fake Telegram members from a service; After receiving the package tariff, the service provider will automatically add unofficial versions of Telegram to your channel. In this case, the user will be added to your channel without realizing it. This is a trick to increase the number of Telegram fake members and real members of the Telegram channel.

Is there a benefit to using a fake member?

fake member; As the name implies, it means a fake member, an unreal member. Increasing the members of the channels in this way is not beneficial for us. Because these members have no activity and can not see your posts. So buying a fake Telegram channel member will not result in more visits for your channel. That is why many people, after buying a fake member in Telegram, also buy Telegram views, scenes or views.

Many people think that by buying a cheap Telegram channel member, they can earn money and receive advertisements through Telegram. This is not possible unless you have a large number of real members. Because otherwise it has no feedback or results for the advertiser, and this can cause the channel that advertised to you to advertise against you and deal a big blow to the credibility of your channel.

+ نوشته شده در يکشنبه 5 بهمن 1399ساعت 11:59 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 33

نقش کلیدی خانواده و زنان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی

معصومه ابتکار ، در مراسم امضای تفاهم نامه اجرایی یاریگران زنان با رویکرد کاهش تقاضا مواد مخدر، اظهار کرد: در ادامه همکاری دو جانبه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش تقاضا و پیشگیری و توجه به مساله اعتیاد زنان است.

وی با اشاره به اینکه نقش زنان و محوریت خانواده با طرح یاریگران زندگی بسیار مهم است، افزود: تفاهم نامه مشترکی که با ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا کردیم کاملا هدفمند بوده و عملیاتی شده است امیدواریم بتوانیم نتایج این تفاهم نامه‌ها را نمایش دهیم.

ابتکار تصریح کرد: محوریت خانواده در بحث پیشگیری و اصلاح سبک زندگی در اصل کار ما قرار گرفته است چراکه شکل گیری رفتار‌ها در خانواده آغاز می شود و اگر خانواده مهارت‌های لازم را بلد باشد از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: زنان و مادران تاثیرگذاری بیشتری را در این فرایند میتوانند داشته باشند.

+ نوشته شده در دوشنبه 3 آذر 1399ساعت 15:51 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 28

پلمب واحد‌های فروش مبلمان در یافت آباد

صبح امروز به همراه تیم‌های گشت خود برای سرکشی از واحد‌های صنفی فروش مبلمان و پوشاک به خیابان امام زاده حسن (ع)، محله فلاح و یافت آباد رفتیم و از این اماکن بازدید‌هایی صورت گرفت.

وی با تشکر از متولیان واحد‌های فروش مبلمان در بازار مبل به دلیل رعایت قوانین کرونایی و عدم بازگشایی فروشگاه‌های خود، افزود: تقریبا تمامی کسبه فروشگاه‌های عرضه مبل اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کردند و متأسفانه تعدادی انگشت شمار واحد‌های خود را باز نگه داشته بودند که تمامی این واحد‌ها پلمب شدند.

مدیحی طامه با بیان اینکه در اجرای قوانین با هیچ فرد و صنفی شوخی و تعارف نداریم، تصریح کرد: در راستای اجرای قوانین به خصوص مقررات وضع شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، گشت‌های مشترک تعزیرات فعالیت خود را چند برابر کرده و در این باره با متخلفان اصناف مختلف به صورت قاطع و قانونی برخورد‌های قابل توجهی صورت گرفته است.

وی با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی گرانفروشی در حوزه عرضه نان توسط نانوایی‌های متخلف، افزود: در پی دریافت گزارش‌های گرانفروشی نان، به سراغ واحد‌های صنفی متخلف رفتیم و در این رابطه با تعدادی از نانوایی‌هایی که متولیان آن اقدام به عرضه محصول خارج از نرخ مصوب کرده بودند، برخورد‌های لازم صورت گرفت.

رئیس گشت تعزیرات تهران تأکید کرد: تمام واحد‌های صنفی موظف هستند تا نرخ نامه‌های محصولات خود را در محل عرضه اقلام و در معرض دید عموم قرار دهند و در این رابطه از مردم هم تقاضا داریم تا به هیچ عنوان قبل از عدم رویت قیمت اقلام مصوب نسبت به انجام خرید اقدامی نکنند.

+ نوشته شده در 1399/7/6ساعت 4:49 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 33

۵ درصد معتادان کشور زنان هستند

اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در مراسم امضای تفاهم نامه اجرایی یاریگران زنان با رویکرد کاهش تقاضا مواد مخدر، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به موضوع اعتیاد تاکید داشتند همچنین رییس جمهوری بر موضوع طرح یاریگران زندگی و ساماندهی معتادان متجاهر به ویژه زنان تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اینکه تجارت سیاه مواد مخدر یکی از تجارت‌های بزرگ دنیاست، گفت: هر از چندگاهی شگرد‌های جدیدی توسط قاچاقچیان برای افزایش مخاطبان استفاده می‌شود. یکی از آن این بود که با شیوع کرونا به تبلیغ تاثیر مواد مخدر برای پیشگیری از کرونا پرداختند و تمام این حرف‌ها کذب محض است.

+ نوشته شده در 1399/4/17ساعت 15:48 توسط خبرنگار جدید نیوز | | تعداد بازدید : 27

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]